Президент Прем’єр-ліги Володимир Генінсон представив новий логотип організації і розповівши про його вибір.
Після того, як закінчився конкурс всіх логотипів, ми вибрали п’ять ескізів, які представили УЄФА. Після цього УЄФА зробив зрізи, обробив ескізи і написав нам свій брендбук з розвитком, стратегією і баченням нашого бренду. Ми представили власникам новий логотип на їх завердження. Сподіваюся, що найближчим часом у нас буде відповідь від власників.
УЄФА, знаючи нашу ситуацію на даний момент у країні, готові взяти нас і вести, розповідати, допомагати, залучати всіх фахівців на безоплатній основі. Ті ескізи, які були в Україні схвалені, увійшли в стратегію нового бренду. На тлі інших, ми дуже яскравий, красивий, молодий, перспективний бренд, який повинен стати впізнаваним у всій Європі, - зазначив Генінсон.